Tuesday 21 September 2010

TESTIMONY


Wong Lee Sim

2 September 2002

Masalah kesihatan: Sembelit, bengkak pada gusi, sakit kerongkong dan ulser mulut. 
Produk                 : Spirulina, Klorofil, Hormon Pertumbuhan HGH, Kinotakara…
   
 Saya mulai menyedari pentingnya kesihatan dan kehidupan yang normal apabila usia menjangkau ke peringkat tua dan persaraan.
     Saya pernah mencuba beberapa jenis produk K-Link.  Sesetengah produk itu memang mujarab bagi saya.  Sehingga kini saya masih menggunakan produk-produk seperti Spirulina, Klorofil, Hormon Pertumbuhan HGH, Kinotakara dan sebagainya.
     Kesan detoksifikasi Kinotakara amat menakjubkan.  Detoksifikasi dalam badan saya telah menyelesaikan masalah saya seperti reumatisme, migrain, insomnia, sakit belakang dan ketidakselesaan rahang bawah.
     Meskipun begitu, saya tetap mengimpikan tahap kesihatan yang lebih baik.  Dalam majlis pelancaran Riddance, Dr. Chai pernah menegaskan kemujaraban produk ini untuk merawat sembelit dan melegakan cirit-birit yang ringan.  Memang tidak dapat disangkalkan bahawa ini merupakan satu berita yang baik.  Namun kemusykilan saya berhubung dengan fungsi produk yang bercanggahan - bertindak sebagai laksatif dan anticirit-bitit ini menyebabkan saya waswas dan langsung tidak mengambil pusing tentang produk ini.
     Saya sering mengalami sembelit, bengkak pada gusi, sakit kerongkong, dan ulser mulut.  Selama ini, saya tidak pernah menemui apa-apa petua yang dapat mengubati semua penyakit saya.  Namun, selepas mengikuti kursus dan latihan tentang produk, keyakinan saya terhadap produk telah meningkat.  Saya mengambil Riddance.   Kesannya di luar dugaan saya kerana penyakit yang menghantui saya selama ini telah ghaib.  Syukurlah kerana sudah sebulan lebih penyakit–penyakit di atas tidak kambuh.
     Terima kasih kepada K-Link yang menawarkan produk yang sungguh istimewa dan peluang bekerjaya kepada saya.

                                               *****************



Peggy Ng Pek Ngan (53 tahun)

Masalah kesihatan:        Rinitis akut selama 32 tahun
Produk:                F.I.R Health Pillow

    Sudah 32 tahun saya menghidapi rinitis akut.  Saya kerap meminta rawatan daripada doktor rinologi malahan pernah menjalani pembedahan.  Namun, penyakit saya kambuh sebaik sahaja saya menghabiskan ubat saya.  Banyak jenis ubat yang pernah saya cuba tetapi kesemuanya tidak berkesan.  Saya selalu mengalami kesukaran untuk bertutur kerana hingus memasuki kerongkong pada waktu pagi apabila saya terjaga daripada tidur.  Malah, saya memesan kawan-kawaan saya supaya jangan menelefon saya pada waktu pagi kerana rinokleisis (rhinocleisis) atau hidung tersumbat menyebabkan saya tidak dapat bercakap dan kahak pula menyebabkan saya terbelahak.
     Baru-baru ini saya telah membeli F.I.R. Health Pillow daripada K-Link.  Pada keesokan hari selepas berbantalkan F.I.R. Health Pillow untuk semalaman,  saya mendapati kerongkong saya tidak lagi dipenuhi kahak malahan saya dapat bercakap.  Sejak hari itu, saya berbantalkan F.I.R. Health Pillow setiap hari.  Selepas menggunakannya berturut-turut selama dua minggu, hingus telah berkurang.
     Selepas 32 tahun menghidapinya, akhirnya, saya telah menemui petua untuk mengubati rinitis akut – penyakit yang disahkan tidak dapat dirawat secara radikal dan hanya dapat dikawal dengan ubat oleh doktor.   Terima kasih K-Link.  Produk ini amat berguna kepada pesakit rinitis.  Saya tidak ragu-ragu untuk memperkenalkannya kepada mereka yang memerlukannya.
                                             
**********************





Ramadas A/L Kandiah @ Kanniah (56 tahun)     Tel: 03-8928 2650
No. 2 Jalan P/1A,
43569 Bandar Baru Bangi,
Selangor.

Masalah kesihatan         :         Diabetes, reumatisme, kalkulus buah pinggang, bronchitis, radang                                                        mata, kelesuan, masalah gusi gigi dan tengkorak.
Produk digunakan         :         Kinotakara

    Sudah 25 tahun saya menghidapi diabetes.  Nisbah gula darah dalam ujian darah yang terakhir, iaitu pada 19 March 2002, mencatatkan 10:6.7.  Selain itu, saya juga mengalami reumatisme, kalkulus buah pinggang (nephrolithiasis), bronkitis, radang mata, kelesuan, masalah gusi gigi, dan tengkorak saya juga pernah mengalami kecederaan.
     Selepas menggunakan Kinotakara, masalah-masalah di atas telah berkurang dan kini saya tidak pantang lagi untuk menikmati sebarang makanan yang saya sukai.  Terima kasih K-Link.

                                               *******************

Mastura Bte Abdullah

Masalah kesihatan         :         kemalangan jalan raya menyebabkan penjejasan kesihatan
Porduk digunakan         :         Kinotakara

    Dua tahun yang lalu saya terlibat dalam nahas jalan raya.  Kaki kiri saya cedera dan banyak bahagian tulang kering dan femur yang patah.  Selama 9 bulan saya terlantar di hospital.  Rod dan kepingan keluli dipasang untuk menyokong tulang saya.  Setiap hari saya diberi antibiotik, pelbagai ubat dan suntikan. 
     Selepas keluar dari hospital, saya menjalani rawatan ortopedik dan fisioterapi setiap minggu.   Saya mendapati proses kaedah perubatan ini amat perlahan dan saya terpaksa menghadapi pelbagai komplikasi yang timbul seperti daya penglihatan yang semakin lemah, kaki bengkak, kurang berdaya, kebas dan sakit.  Saya mengalami kesakitan dan ketidakselesaan seluruh badan termasuk kepala.  Tapak tangan, tapak kaki, dan cuping telinga gatal-gatal sehingga mengganggu tidur saya pada waktu malam.  Lutut saya berasa sakit malah mengeluarkan bunyi “krak-krak” apabila lutut digerakkan.  Saya tidak ada pilihan kecuali berbaring di atas katil untuk mengurangkan gangguan yang tidak menyenangkan ini.
     Keadaan ini berterusan sehinggalah pengedar K-Link International, Mary memperkenalkan Kinotakara kepada saya.  Ketika itu suami saya hanya membawa balik empat keping Kinotakara.  Pada malam itu, kami suami isteri bersama-sama mencubanya.  Keesokan harinya, saya mendapati kesakitan telah berkurang.  Mary dan Daniel berkunjung ke rumah saya dan menjelaskan kegunaan Kinotakara dengan lebih lanjut.  Saya terus menjadi ahli dan mula menggunakan produk ini dengan bersungguh-sungguh. 
     Terima kasih kepda Allah.  Kinotakara telah menyelesaikan masalah saya.  Saya akan terus menggunakannya dan memperkenalkannya kepada orang lain.  Terima kasih kepada Mary kerana memperkenalkan produk ini.

                                                  *********************
Mustapha Albakri bin Abu Bakar (42 tahun)

Masalah kesihatan         :         Kalkulus Pundi Kencing
Produk digunakan         :         Kinotakara, Klorofil, Riddance dan Spirulina

    Oleh sebab kurang lancar semasa membuang air kecil dan warna kencing yang agak keruh, saya telah membuat pemeriksaan di hospital dan disahkan menghidapi kalkulus  pundi kencing.
     Saya mula menggunakan beberapa jenis produk K-Link seperti Kinotakara, Klorofil, Riddance, dan Spirulina. Tidak lama kemudian, saya dapat merasakan pergerakan kalkulus di dalam pundi.  Seterusnya, saya berasa amat sakit apabila membuang air kecil.  Pihak hospital menyarankan rawatan laser untuk saya tetapi saya menolak cadangan itu sebaliknya terus menggunakan produk.  Saya juga kuat meminum Klorofil.
     Tidak lama kemudian, kalkulus buah pinggang telah keluar melalui uretra ketika kencing.  Saya mengalami kesakitan yang amat sangat.  Setiap kali membuang air kecil, saya bagai bertempur dengan musuh di medan pertempuran dan selalu berakhir dengan kelesuan.  Walaupun demikian, saya terus meminum klorofil sehingga kalkulus pundi kencing dikeluarkan.  Sejak itu, saya berasa begitu selesa dan lega.
     Terima kasih produk K-Link.
 
                                          *********************

Produk kami mendapat sanjungan orang ramai di seluruh dunia.  Berikut ini ialah beberapa terstimoni untuk rujukan:

Marjorie Leggett, Washington
     Bahagian pinggang saya terseliuh ketika menjinjing air.  Otot saya bengkak dan sakit lebih-lebih lagi semasa bergerak dan membongkokkan badan.
     Kinotakara ialah produk unggul yang belum pernah saya temui.  Mula-mulanya saya menempelkan uncang serbuk itu pada bahagian yang sakit dan memastikan uncang itu terlekat rapat pada kulit.  Selepas 30 minit, saya tidak merasakan apa-apa kesakitan lagi.  Warna asal pes yang perang kehijau-hijauan menjadi perang muda selepas digunakan 8-9 kali untuk 9 jam lamanya dan kekal dengan sifat lekitnya.
     Saya beransur sembuh dan saya dapat merasakan Kinotakara sedang menjalankan fungsi pemulihan dengan meresapi sendi-sendi, arteri dan urat yang longgar khususnya bahagian leher dan bahu.  Apabila mengundurkan kereta, saya dapat menoleh ke kanan.  Saya juga dapat tidur dengan lenanya pada waktu malam kerana bahu saya tidak sakit lagi.

                                                *******************


Sarah, New Zealand
     Saya berkenalan dengan Kinotakara pada hari saya menghidapi penyakit mata.  Kedua-dua belah mata saya merah, mengalami infeksi dan air mata meleleh.  Daya penglihatan juga terjejas.  Ini merupakan satu bebanan bagi saya yang mengalami masalah kesihatan yang kronik.
     Selepas dua hari menggunakan Kinotakara, penglihatan saya menjadi semakin jelas malahan lebih jelas daripada dulu.  Kedua-dua belah mata juga tidak lagi digenangi air.
     Saya amat suka akan Kinotakara.  Kinotakara selamat digunakan kerana produk kesihatan ini tidak memudaratkan.



                                               *********************



Maymon Mohamad

Masalah kesihatan: Kanser kolon limfar (Non-hodgkin’s peringkat ke-empat Lymphoma stage 4)
Produk :      Spirulina, Klofil, BAE Power Liquid, Kinotakara.

     Puan Maymon menemui doktor untuk mendapat rawatan di Hospital Brunei pada Januari 2001 kerana badannya kurang sihat.  Selepas pemeriksaan, dia disahkan menghidapi kanser rektum kronik peringkat keempat.  Berita yang tidak diduga ini menyebabkan Puan Maymon diselubungi kepiluan.  Dia pernah menjalani kemoterapi sebanyak lima kali dan terpaksa menanggung kesan sampingan seperti panas pada seluruh badan, kehausan, dan insomnia.
     Secara kebetulan ketua jururawat telah memperkenalkan Kinotakara kepadanya melalui pengedar K-Link.  Oleh sebab beranggapan bahawa nyawa dirinya sudah sampai di penghujung, apalah salahnya jika dia mencuba.   Puan Maymon menempelkan Kinotakara pada beberapa bahagian badannya.  Alangkah terkejutnya Puan Maymon apabila mendapati Kinotakara telah menjadi hitam malah terdapat beberapa urat rerambut darah di atasnya pada keesokan harinya.  
     Selepas suatu jangka masa, dia mendapati selera dan tidurnya bertambah baik.  Dirinya semakin bermaya.   Untuk menenangkan hati dirinya, dia telah membuat pemeriksaan di Hospital Tawakal, Kuala Lumpur.  Diagnosis doktor mengesahkan bahawa sel-sel barah terkawal.   Dia merasakan dirinya seolah-olah hidup semula dan begitu terharu oleh berita ini.
     Dalam tempoh penggunaan Kinotakara, dia turut mengambil Spirulina, Klorofil, dan BAE Power Liquid.
     Puan Maymon begitu terhutang budi terhadap produk K-link yang telah membawa harapan baru kepadanya.

                                                 *******************
Lee Kam Fatt (43 tahun)
Menglembu, Ipoh

Masalah kesihatan         :         Penyakit kulit selama 23 tahun
Produk                           :         Kinotakara, Klofil                  

     Lee Kam Fatt yang bekerja sebagai buruh binaan telah menghidapi penyakit kulit semasa berumur 20-an.  Ketika cuaca panas, kegatalan pada badannya tidak terperi.  Badannya sering digaru sehingga tercalar.  Selama ini, doktor yang dijumpainya tidak terbilang banyaknya tetapi penyakitnya tetap tidak pernah sembuh.
     Pada tahun 2002, seorang pengusaha K-Link telah memperkenalkan Kinotakara kepadanya.  Dia membeli sepeket.  Namun, dia tidak berniat untuk menggunakannya sebaliknya dia telah menghadiahkan produk itu kepada nenek tua yang tinggal di sebelah rumahnya.  Nenek tua itu menghidapi reumatisme dan tidak dapat menguruskan hal rumah tangga.  Tiga hari kemudian alangkah terperanjatnya Lee apabila mendapati nenek tua mula menguruskan hal rumah tangga dan menyiram bunga.
     Lee terdorong untuk menggunakan produk ini.  Dia tidak dapat merasakan apa-apa kesan pada hari pertama dan kedua.  Tetapi pada hari ketiga, tapak kakinya mula menjadi panas dan badannya berasa gatal.  Pada hari kelapan, kulitnya terkelupas dan selapis kulit baru tumbuh.  Dia turut meminum Klorofil untuk mempercepat fungsi detoksifikasi dan metabolisme.
     Keadaan dirinya sekarang agak memuaskan.  Dia ingin mengambil kesempatan ini untuk memperkenalkan produk ini kepada kawannya dan juga mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada K-Link.

                                                **********************


Liu Zhenghua,
Meru

Masalah kesihatan         :         Reumatisme, diaktes asid urid, tekanan darah tinggi
Produk                           :         Kinotakatara       

     Saya ialah seorang penjaja.  Saya menghidapi reumatisme, diabetes, asid urid, tekanan darah tinggi.  Buah pinggang saya pula pernah menjalani pembedahan.  Banyak wang dibelanjakan sebagai kos perubatan tetapi tidak banyak perubahan yang diperlihatkan.  Tiap-tipa hari saya makan ubat reumatisme. YokoYoko sentiasa dibawa bersama untuk disapukan pada badan.
     Saya hidup merana akibat terlalu bergantung pada ubat.  Saya pernah membelanjakan RM20,000 untuk membeli sebuah kerusi urut.  Selepas empat bulan menjalankan proses pemulihan, perubahannya tidak terserlah.
     Pada suatu hari, saudara saya Xie Yanhui telah memperkenalkan Kinotakara kepada saya.  Pada malam yang pertama, saya menempelkan empat keping, dua keping pada tapak kaki dan dua keping pada tangan.  Warna empat keping plaster bertukar menjadi hitam dan menjadi lembap pada keesokan harinya.  Saya juga mendapati sengal badan telah berkurang.  Selepas menggunakan empat peket secara berturut-turut, saya tidak perlu bergantung kepada ubat reumatisme dan Yoko Yoko lagi.  Yang paling penting ialah tekanan darah, gula darah dan asid urid telah menurun.  Kini saya hanya perlu menempel sekali setiap tiga hingga lima hari.
     Terima kasih kepada Xie Yanhui dan K-Link.  Saya telah memperkenalkan produk ini kepada kawan-kawan saya.

                                              *********************




Zeng Songxin,
No.148, Lot 3459,
Bt. 9, Jalan Kapar,
42200 Kapar.

Masalah kesihatan         :         Asid urid & Kolestrol
Produk                           :         Kinotakara          

     Saya bekerja sebagai pemborong minuman karbonat.  Berat badan saya melebihi 90 kg.  Pekerjaan ini amat berat kerana terpaksa memunggah kira-kira 200 peti minuman karbonat setiap hari.  Tekanan darah saya sedikit tinggi.  Asid urid dan kolesterol juga melampaui had.  Kaki saya selalu bengkak dan sakit.  Hidup saya merana akibat penyakit-penyakit itu.  Saya pernah menggunakan plaster detoksifikasi tapak kaki.  Kononnya plaster itu sungguh mustajab.  Saya tidak pernah meragui kebenaran kata-kata mereka.  Ekorannya, saya memberhentikan penggunaan plaster itu selepas mencuba sebanyak tiga peket kerana tidak mendatangkan kesan yang diharapkan.  Tidak lama kemudian, Xie Yanhui telah memperkenalkan Kinotakara kepada saya.  Beliau menjelaskan perbezaan Kinotakara berbanding dengan plaster yang lain.  Walaupun saya pernah terpedaya oleh produk sebegini, namun saya tetap ingin mencubanya.
     Kata-katanya memang benar.  Kaki saya sudah tidak sakit lagi.  Saya berasa lega dan bermaya semula kerana mendapat rehat dan tidur yang cukup.  Setiap pagi, najis saya berwarna hitam dan baunya menusuk hidung.  Inilah yang dimaksudkan dengan “toksin”. 
     Kinotakara ialah produk yang teristimewa.  Produk yang mahal tentu ada nilainya.  Saya akan lebih berhati-hati apabila membeli sesuatu produk.

                                               **********************




Lin Guangyu (53 tahun)
Restoran Joo Kee,
Puchong Jaya.

Masalah kesihatan         :         Kebas kaki
Produk                           :         Kinotakara

     Sebelum menggunakan Kinotakara, Encik Lin terseksa oleh kebas kaki selama tiga tahun khususnya pada bahagian lutut.  Lagipun, sudah lebih 10 tahun dia menghidapi tekanan darah tinggi.  Oleh sebab setiap hari dia terpaksa berdiri untuk membancuh kopi dan teh, lama-kelamaan kakinya menjadi pegal dan sakit.  Dia telah dihadiahi dua keping Kinotakara.  Sejak itu, masalah kakinya beransur pulih.  Selepas menggunakan dua kotak, dia mampu menaiki berpuluh-puluh anak tangga kuil Buddha di Haatyai, Thailand tanpa berasa sakit dan letih.
     Sebelum itu, ibunya pernah menghidapi sakit tulang dan telah sembuh setelah mendapat rawatan di sebuah hospital di Ampang.  Kejayaan kes ibunya ini telah mendorongnya untuk mendapat rawatan dari hospital yang sama.  Namun, keadaannya tetap sama selepas sejumlah wang dibelanjakan sebagai kos perubatan, malah dia pernah membayar RM400 untuk satu suntikan.  Dia juga pernah mencuba akupunktur yang menelan belanja RM185 setiap rawatan.  Hasilnya tidak memuaskan.  Tetapi semenjak dia mula menggunakan Kinotakara, kakinya tidak sakit lagi.
     Dia bersyukur kerana Kinotakara telah menyelesaikan kerunsingannya.  Dia turut memperkenalkan produk tersebut kepada rakan-rakannya.

                                          *********************


14 Disember 2002
     Saya berasa amat sejuk pada tengah hari.  Suhu badan saya meningkat.  Tidak ada selera makan.  Saya ingat itu hanyalah demam kerana flu.  Selepas makan ubat, suhu badan menurun dan selera pulih seperti sedia kala.

15 Disembar 2002
     Diserang perasaan sejuk yang menusuk tulang lagi ketika hampir tamat waktu pejabat.  Rakan sekerja Cik Ong juga mengalami simptom yang sama dan telah memohon cuti sakit untuk separuh hari.
     Pukul 9.00 malam.  Rakan menghantar saya ke Hospital Pantai untuk pemeriksaan.  Laporan ujian darah menunjukkan indeks platelet saya ialah 168.  Bintik-bintik merah muncul pada kulit.  Saya disyaki menghidapi denggi.  Doktor memberitahu bahawa simpton ini tidak ada ubat yang mujarab.  Oleh itu, saya hanya diberi sedikit pil vitamin dan ubat demam.
     Oleh sebab risau akan keadaan ini akan bertambah serius, saya menelan dua bungkus Riddance sebelum masuk tidur.

16 Disember 2002
     Saya memakan dua bungkus Riddance pada waktu pagi.  Tujuh kali saya masuk ke tandas kerana cirit-birit.  Yang anehnya suhu badan saya adalah normal.
     Saya membuat ujian darah sekali lagi di hospital pada waktu malam.  Indeks platelet menurun menjadi 145.  Doktor memberitahu bahawa saya akan dimasukkan ke wad kalau indeks platelet kurang daripada 100.
     Saya terus makan Riddance.

19 Disember 2002
     Membuat pemeriksaan di Hospital Universiti Malaya.  Platelet mula meningkat.  Doktor terkejut kerana saya pulih dengan pantas dan tidak perlu masuk wad untuk pemerhatian selanjutnya.      Saya terus memakan Riddance - pagi, tengah hari, malam.

20 Disember 2002
     Ujian darah dijalankan sekali lagi di Hospital Universiti Malaya.  Platelet telah meningkat hingga tahap yang normal.

21 Disember 2002
     Saya menziarahi Cik Ong di Hospital Subang Jaya.  Saya membawa sepeket Riddance sebagai buah tangan.  Dua hari kemudian dia beransur pulih dan berselera untuk makan semula.

22 Disember 2002
     Saya sudah sembuh dan boleh bekerja semula.

                                                  *******************















Zhu Lifang
SG-S 2564897 H
190 Bishan ST 13 # 12-429
Singapore 570190.
Tel: 94528023, 63522412

Produk        :         Spirulina    

   Kononnya ada orang yang berjaya merawat ketumbuhan payu dara dengan memakan Spirulina sebanyak enam bungkus sehari selama enam bulan.  Hal ini tidak pernah saya simpan dalam kotak ingatan saya.
     Selepas menjadi ahli K-Link, saya mula memakan Spirulina kerana Spirulina ialah sejenis makanan gizi cecair yang amat sesuai untuk saya yang mengalami gastrik.  Tambahan pula, Spirulina lengkap dengan pelbagai khasiat yang diperlukan oleh badan manusia.  Saya mengambil sebungkus sehari.  Spirulina dibancuh dalam minuman soya tanpa gula.  Tindakan ini hanya semata-mata untuk mencapai pemakanan yang seimbang kerana lazimnya saya tidak begitu mengambil berat tentang pemakanan.
     Selepas tiga hingga empat minggu, sesuatu di luar dugaan telah berlaku.  Apabila tersentuh payu dara, saya mendapati ketumbuhan yang berukuran 1.3 cm telah ghaib.  Ini sungguh menakjubkan.  Pembedahan yang dirancangkan pada bulan Oktober kini bolehlah dibatalkan.  Penemuan baru ini telah membuktikan kemujaraban Spirulina K-Link.  Saya percaya bahawa produk ini bukan sahaja dapat merawat ketumbuhan bahkan juga boleh mencegah ketumbuhan.  Oleh itu saya terus bersetuju untuk berkongsi pengalaman saya dengan orang ramai.  Harapan saya ialah Spirulina ini dapat membantu lebih ramai orang yang memerlukannya.
    



    
Encik Chong (Danau Kota K.L)
Umur :        66 tahun
Masalah kesihatan         :         Strok selama 13 tahun
Produk digunakan         :         Kinotakara

Saya diserangi strok selama 13 tahun. Sebelum ini saya telah menghadapi masalah tekanan darah tinggi dengan cuma bergantung kepada ubat doktor untuk menstabilkan tekanan. Selepas diserangi strok, saya terpaksa melakukan kerja dengan bantuan isteri.

Suatu hari pengedar K-Link, Vicky Po, mengenalkan Kinotakara kepada isteri saya. Selepas menempelkan Kinotakara 2 pekat, masalah kekebaran kaki dan bengkak kaki sudah hilang. Selepas beberapa hari penggunan Kinotakara, saya berupaya melakukan kerja harian dan XXX pembuangan air besar telah normal.

Saya amat berterima kasih kepada Kinotakara produk era baru dari Jepun.


********************************

Nama          :         Kwai Ing    

Masalah kesihatan         :         Asid Urid
Produk digunakan         :         Kinotakara

Saya menghadapi masalah asid urid dan selalu sakit pada 2 kaki. Kadang-kala bengkak kaki saya menonjol keluar dan ini telah mengakibatkan masalah tidur.

Setelah pengenalan Kinotakara oleh kawan saya. Saya menempelkan “koyok” ajaib ini waktu malam sebelum tidur. Saya terpanranjat dengan keberkesanan Kinotakara selepas satu malam, kesakitan dua belah kaki saya berkurangan dan “koyok” bertukar kepada warna perang tua. Selepas tiga kotak, bengkak “tonjol” pada kaki saya sudah hilang dan saya rasa amal senang semasa berjalan. Saya amat gembira dengan kesan Kinotakara dan terima kasih kepada K-Link.





                   

No comments:

Post a Comment